- 8 Haz 2024
- 8,510
- 4,325
- 3,424

Light Phone 2'nin piyasaya sürülmesinden beş yıl sonra, Light şirketinin kurucu ortağı Kaiwei Tang, cihazın satışlarının hala yüksek olduğunu iddia ediyor. Bu cihaz, E Ink ekranı ve temel özelliklere sahip bir mobil telefon olsa da, bazı ayırt edici özellikleri potansiyel alıcıları endişelendiriyordu. Bu nedenle, şirket hatalar üzerinde çalıştı ve daha işlevsel Light Phone 3'ü duyurdu.
E Ink ekranının yenileme hızıyla ilgili olarak, Tang, "Kullanıcılarımızın neredeyse yarısının onlara alışamadığı bu cihazı terk etmelerinin başlıca nedeni bu" dedi. Ayrıca, potansiyel alıcıları kameranın olmaması da rahatsız ediyordu. Bu nedenle, Light Phone 3'te E Ink ekrana 1080 × 1240 piksel çözünürlüğe sahip 3.92 inçlik siyah-beyaz bir OLED panel geldi; sol tarafta parlaklığını ayarlamak için bir döner tekerlek bulunuyor ve aynı zamanda el feneri anahtarı da burada bulunuyor. Telefon, QR kodlarını tarayabilen ve video görüşmeleri yapabilen 50 megapiksel ana ve 8 megapiksel ön kameralarla donatıldı; deklanşör düğmesi için ayrı bir düğme bulunuyor.
Artan İşlevsellik ve Geliştirilmiş Bağlantı Seçenekleri
Light Phone 3, NFC modülü aldı çünkü üretici kablosuz ödemeleri entegre etmeyi planlıyor, ayrıca çoğu modern cihazda bulunan bir USB Type-C portu ve parmak izi tarayıcısı da bulunuyor. Kullanıcıların cihazın ömrü üzerinde olumlu bir etkisi olacak şekilde pilini kendilerinin değiştirebilmesi mümkün. Telefon, Qualcomm SM 4450 (Snapdragon 4 Gen 2) yongası üzerinde çalışıyor; dahili depolama alanı 128 GB, RAM ise 6 GB.Yeni nesil telefonun ön siparişi verilebilir durumda ve fiyatı gelen sipariş miktarına bağlı olacak. Şu anda web sitesinde Ocak ayında teslimatla birlikte 399 dolarlık bir fiyat etiketi var, ancak reklam materyallerinde 799 dolarlık bir fiyat belirtiliyor - şirket ne kadar çok cihaz satar ise, maliyeti o kadar az olacak.
Kullanıcı Deneyimini Geliştirmeye Yönelik Sürekli Çalışma
Projedeki en zorlu yön, kullanıcıların basitlik ve minimum gereksinimler arasındaki dengeyi sağlamaktır - hepsinin farklı beklentileri vardır. Şu anda telefonda müzik ve podcast dinleme, takvim, navigasyon ve not alma uygulaması gibi temel araçlar bulunuyor. Üretici, Light Phone 3'e Spotify API araçları, taksi çağırma, temassız ödemeler, sesli mesaj gönderme ve hemen hemen tüm mesajlaşma uygulamalarını entegre etme yeteneği gibi özelliklerin entegrasyonunu düşünüyor. Şirket ayrıca ChatGPT ve diğer AI platformlarıyla denemeler yaptı, ancak bunların entegrasyonuna ilişkin kararlar henüz alınmadı.Light Phone 3, kullanıcıların beklentilerini karşılamak için sürekli olarak geliştirilmeye devam ediyor. Sizce, telefon üreticileri kullanıcı deneyimini geliştirmek için hangi yöntemlere başvurmalıdır?