Neler yeni

HOŞ GELDİNİZ.. DONANIM DESTEK DRIVER ANAKART PROGRAM WINDOWS MacOS LINUX

Formumuzdan Yararlanmak İçin Lütfen Üye Olunuz..

Spotify, üretken yapay zeka reklamlarını test ediyor

Smartsis Çevrimiçi

Smartsis

Donanım Destek
Yönetici
** Bilişim Uzmanı **
8 Haz 2024
8,510
4,325
3,424
Spotify'ın yaptığı duyuruda kendi bünyesinde yeni bir ajans kurduğu açıklandı. Creative Lab adlı ilk şirket içi ajansla üretken yapay zeka seslendirme reklamları test edilecek.

1718362015088.png

Spotify yaptığı duyuruda, Creative Lab adlı ilk şirket içi ajansıyla reklam alanında daha da ileriye giderek markaların özel pazarlama kampanyaları oluşturmasına yardımcı olacağını duyurdu. Şirket ayrıca üretken yapay zeka reklamlarını test etmeye başlayacağını söyledi.

Creative Lab, reklamverenlerin Spotify hedef kitlesine daha etkili bir şekilde ulaşmasını sağlayacak​

Creative Lab'ın lansmanı, Spotify'ın reklamverenleri platforma çekme çabalarını artırdığını gösteriyor. Bu, Spotify'ın 615 milyon dinleyicisine ulaşabilecek pazarlamacılar için cazip bir teklif olabilir. Ayrıca Spotify, reklamverenlere yönelik yeni bir yapay zeka aracı üzerinde de çalışıyor.

Bu yapay zeka aracı markaların üretken yapay zekayı kullanarak senaryolar ve seslendirmeler oluşturmasına olanak tanıyacak. Şirket sözcüsü bu özelliğin çok yakında Spotify Reklam Yöneticileri'nde kullanıma sunulacağını söyledi.

Spotify sözcüsü, markaların video ve sesli reklamlar, uygulama içi dijital deneyimler ve harekete geçirici mesaj kartları gibi diğer etkileşimli reklam formatları gibi şeyler üretmek için yeni Creative Lab ekibiyle birlikte çalışabileceğini söyledi.

Spotify, Creative Labs ile platformun yaratıcı, kültürel ve bağlamsal potansiyelini kullanarak reklamverenlerin aşırı etkileşimli hedef kitlesine ulaşmasına yardımcı olmayı amaçlıyor.
 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape5
shape6
Üst